Designbyfrida

Välkommen till min blogg! =)

Vill ni ha gratis bloggdesigner efter era önskningar?
Jag fixar det! =)

Är ni intresserade?

Maila mig: [email protected]

I mailet måste ni skriva:

HEADER

- färger i headern, t. ex. om det ska vara från ljusblå till mörkblå, om det ska vara skuggor, eller liknande
- text, vill ni ha erat bloggnamn + någon personlig text i headern? Skriv vad det ska stå, vilken färg/vilka färger ni vill ha på texten och vilken stil
- bilder, vill ni ha bilder i er header? Skicka då med bilderna i mailet med all info, skriv hur ni vill att dom ska vara, ska dom vara snea osv..
- former? Vill ni ha t. ex. fjärilar i headern? Skriv vilken färg och vilken form.
- övrigt, om ni vill ha något extra, t. ex. en klocka, in ipod som spelar din favoritmusik, en ''faktaruta'' om dig själv osv.

DESIGN

- färg/er
- text?
- former?

Headern är själva ''toppen'' av bloggen, designen är själva bakgrunden på bloggen. :)

Skriv också med era inloggningsuppgifter så att jag kan lägga in headern och stilmallen/kodmallen.

Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se och webblogg.se!
Om ni bloggar hos t. ex. devote.se så kan jag fixa endast en header.

Maila mig om ni är intresserade!
Alla bloggdesigner jag gör kommer komma upp här i bloggen! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda/Paulina

Vi tycker om din blogg lite extra!

Vad tycker du om våran blogg? Följ den gärna var dag ! :D



Smile, just smile!

2009-07-06 @ 23:24:53
URL: http://prad.blogg.se/
Postat av: Amanda/Paulina

Sv, Ja, detär vi, vi återkommer snart! :)

2009-07-06 @ 23:29:39
URL: http://prad.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Tack men nej tack, jag gör helst mina egna designer ;)

2009-07-06 @ 23:41:48
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Får man se på exempel????:O

Kraam:)

(Jag gör mina själv men jag vill bara se)

2009-07-07 @ 10:07:15
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0